قوانین خرید

انتخاب بر حسب برند

نظر سنجی

  • تبلیغات

    قوانین خرید

    «تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي باشند و فعاليت هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.»

    چگونه سفارش دهیم؟
    برای دیدن و انتخاب کالاها, دو روش دیده شده است. روش اول وب سایت فروشگاه اینترنتی رفاه ایران  و روش دوم  تماس تلفنی با فروشگاه اینترنتی رفاه ایران می باشد.


    سفارش از طریق اینترنت


    ۱. مرور و یافتن محصولات مورد نظر

    شما می توانید وب سایت فروشگاه اینترنتی رفاه ایران را براساس علاقمندی های خود بررسی کرده و کالاهای مورد نظر خود را بیابید. همچنین برای یافتن کالاها می توانید از بخش جستجوی سایت که در سمت راست٬ بالای همه صفحات تعبیه شده است٬ استفاده نمایید.هنگامی که کالای مورد علاقه خود را پیدا کردید٬ با کلیک بر روی دگمه " خرید محصول"٬ کالا به سبد خرید شما افزوده خواهد شد و شما در نهایت با افزودن کلیه کالاها به سبد خرید خود می توانید در هر لحظه ای اقدام به ثبت و اتمام سفارش خود نمایید. برای ثبت سفارش خود کافیست تا با تکمیل فرم مربوطه و بروی دگمه خریدمحصول را در بخش پایین خود کلیک کنید و سفارش خود را ثبت کنید.


    ۲. تسویه


    برای آغاز فرآیند تسویه شما بایستی فرم مربوطه را تکمیل نمایید.تا حسابی در فروشگاه اینترنتی رفاه ایران تشکیل دهید.اطلاعات فاکتور ثبت شده پس از تکمیل فرم برای شما پیامک می گردد.و شما به صفحه ای هدایت می گردید با کلیک به روی لینک مشاهده فاکتور می توانید جزئیات خرید و شرح فاکتور را ملاحظه و در صورت تمایل نسبت به پرینت یا پرداخت انلاین اقدام نمایید.
    مدت زمان اعتبار قیمت ارائه شده برای فروش کالا و خدمات 24 ساعت بوده و تمامی قیمت ها بصورت کامل بروز می گردد.

    سفارش از طریق تلفن و با کمک مرکز خدمات مشتریان فروشگاه اینترنتی رفاه ایران

    اگر کارکردن با اینترنت برایتان مشکل است و یا شما حوصله فشردن کلید های مجازی در اینترنت را ندارید٬ چرا ما کمکتان نکنیم؟
    کافیست که تلفنی به مرکز خدمات مشتریان ما تماس بگیرید تا سفارش شما توسط همکاران ما ثبت شود. 
    تمامی قیمت ها و هزینه ها در خرید از طریق اینترنت و تلفن یکسان است.

    سفارش من کجاست؟
    سفارشات شما در بازه زمانی انتخاب شده توسط شما تحویل داده خواهند شد. در هنگام ارسال کالا از مرکز فروشگاه اینترنتی رفاه ایران شما پیامکی در این رابطه دریافت خواهید کرد.

    رهگیری سفارشات
    چگونه می توانم سفارشم را رهگیری کنم؟
    هنگامی که کالای شما از انبار ما فرستاده شد٬ شما  پیامکی مبتنی بر جزییات و شماره فاکتور دریافت خواهید کرد. شما می توانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید. 
    از طریق تلفن: با تماس با بخش خدمات سرویس دهی مشتریان و ارایه شماره سفارش خود می توانید از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.
    اگر سفارشتان را در ساعت مقرر دریافت نکردید، لطفا با بخش خدمات مشتریان ما تماس بگیرید.


    هزینه تحویل سفارشات

    حمل و نقل: هزینه حمل کالا به عهده مشتری می باشد.




    تاییدیه دریافت سفارش
    اعلام تأیید دریافت سفارش از شما بوسیله پیامک و انتقال به صفحه مشاهد فاکتور با قابلیت چاپ بلافاصله برای شما ارسال می گردد.

    مالیات بر ارزش افزوده:
    کلیه خرید ها شامل مالیات بر ارزش افروده می باشد.

    نحوه و هزینه لغو سفارش و عودت کالا

    برای برگشت کالا ،قبل از ارسال بامشتری هماهنگی های لازم بعمل آمده سپس کالاارسال می گردد در صورتی کالا قابل برگشت می باشدکه فروشگاه کالا را طبق در خواست مشتری ارسال ننماید.مشتری بدون آنکه بسته بندی اصلی کالا را باز نماید با فروشگاه تماس گرفته تا کالا عودت داده شود توضیح :مشتری به مدت 7روز کاری از تاریخ تسلیم کالا به مصرف کننده یااز تاریخ انعقاد قرارداد حق انصراف دارد وبه محض استفاده مشتری از حق انصراف فروشگاه باید بدون مطالبه هیچ وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به مشتری مسترد کند .(مصرف کننده باید حداقل 7 روز کاری وقت برای انصراف (حق انصراف)از قبول خود بدون تحمل جریمه وارائه دلیل داشته باشد تنها هزینه تحمیلی بر مصرف کننده هزینه باز فرستادن کالا می باشد 
    تمامی کالاهای فروخته شده توسط فروشگاه رفاه یران  شامل خدمات پس از فروش تامین کننده کالا که بطور دقیق در برگه گارانتی، وارانتی و ... همراه محصول موجود است می باشند و مسئولیت خدمات پس از فروش بعهده شرکت صادر کننده گارانتی می باشد .